جواب بی احترامی ها
نوشته شده توسط : ارش

سخنانی با دوستان من  دیگر برای کسی مجانی انجام نمیدم چون خیلا بی احترامی کردن بد در جوابشون میگن کار من چه طوره که پول بدم

نترسین کار من خوبه که بدش با خیالت راحت پول بدین و  راضی نبودین برگشت تضمین پول میدم

نکته دوم اخیرا دوستانی بی احترامی کردن  هی هیچی نکفتم هی نکفتم

من شوخی با هیچ کس و اهدی ندارم و بزودی انها را حذفف خاهم کرد 

پاسخ به صدرا   مشتریاع

برای شخصی بنام   صدرا 4 جلسه ماساژ دادیم کوفتت بشه که      مارو اخرش بلاک

کردی   

من 4 دفه برات  ماساژ انجام دادم که هر کدام یک ساعت بود میشود 400 هزار تومن

 

و بد اخرش بهم بی احترامی کردی ومنو پیچوندی از این کارت خشم نیامد و دیگه تا اخر

عمر نمیخاهم خاندانتونو ببینم

 

شخصی بنام توفیق

ببین حالا علی بهم بی احترامی کرد

 

تو باید از من دفاع میکردی       حالا خدت منو از گرو

 

 

 

 

بلاک میکنی

 

هم ترو و هم علیو یک جا حذف میکنم که قدر  رفیقی مصل منو بدونین

 

شخصی به نام دکتر علیرضا بهرامی

 

یادته منو میخاستی استخدام کنی 

 

   نکردی حالا چیه به لک لک افتادی  بارت افتاده توخنه

 

 

ما من برات میزارم تو ماشین بره

 

 

داداش گلم بهت میگم مدرک ماساژ گرفتم میگی فلان به اعمان اکاردمی

............................

 

بماند  میگم برایم لاتاری ثبتنام کن ی بند تایپ میکنی نصیحت میکنی    این ادم های بی

 

 

شخصیات های ی دیپلمه ی ساعت میتوپی کاری نکنین دستتونو بریزم رو ابا

 





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: